Huisbezoeken & raadplegingen
Hieronder vindt u alle info omtrent raadplegingen en huisbezoeken
Belangrijke info
Afspraak maken
U kan uw afspraak online maken op www.afspraken.be of telefonisch via 056 372754.
Telesecretariaat
Er wordt gewerkt met een telesecretariaat. Het secretariaat is bereikbaar van maandagmorgen tot vrijdagavond van 8 uur tot 19 uur.
Attesten & Formulieren
Voor attesten en formulieren dient altijd een afspraak gemaakt te worden. Vragen voor valse attesten zullen altijd geweigerd worden.
Dringende vraag
Een dringend probleem, neem dan telefonisch contact op. Gelieve nooit te mailen met een dringende vraag.
Praktische info
Houd rekening met deze praktische info als u een consultatie hebt gepland.
1 Persoon
Maak steeds één afspraak per persoon. Indien u met twee of meer personen op raadpleging wenst te komen, gelieve dan ook twee of meer afspraken vast te leggen.
Betalingen
Elektronisch betalen mogelijk.
eID
Gelieve steeds uw eID, kids ID of ISI+ kaart mee te brengen naar de raadpleging.
Annuleren
Als u wenst te annuleren, doe dat dan tijdig zodat iemand anders geholpen kan worden.
Kom op raadpleging i.p.v. huisbezoek
Gelieve zoveel mogelijk zelf langs te komen op raadpleging. In het kabinet heeft uw huisarts alle materiaal ter beschikking.
Wanneer kan een huisbezoek?
Huisbezoeken zijn voorbehouden voor minder mobiele of zwaar zieke patiënten.
Hoe kan ik een huisbezoek aanvragen?
Huisbezoeken zijn enkel telefonisch aan te vragen. Wenst u een huisbezoek aan te vragen voor de dag zelf, gelieve dan te bellen voor 10uur.
Belangrijk te vermelden
Vermeld bij een huisbezoek steeds :
- naam en voornaam
- volledige adres
- reden /probleem