Huisbezoeken & raadplegingen

Hieronder vindt u alle info omtrent raadplegingen en huisbezoeken

Belangrijke info

Afspraak maken

U kan uw afspraak online maken op www.afspraken.be of telefonisch via 056 372754.

Telesecretariaat

Er wordt gewerkt met een telesecretariaat. Het secretariaat is bereikbaar van maandagmorgen tot vrijdagavond van 8 uur tot 19 uur.

Attesten & Formulieren

Voor attesten en formulieren dient altijd een afspraak gemaakt te worden. Vragen voor valse attesten zullen altijd geweigerd worden.

Dringende vraag

Een dringend probleem, neem dan telefonisch contact op. Gelieve nooit te mailen met een dringende vraag.

Praktische info

Houd rekening met deze praktische info als u een consultatie hebt gepland.

1 Persoon

Maak steeds één afspraak per persoon. Indien u met twee of meer personen op raadpleging wenst te komen, gelieve dan ook twee of meer afspraken vast te leggen.

Betalingen

Elektronisch betalen mogelijk.

eID

Gelieve steeds uw eID, kids ID of ISI+ kaart mee te brengen naar de raadpleging.

Annuleren

Als u wenst te annuleren, doe dat dan tijdig zodat iemand anders geholpen kan worden.

Kom op raadpleging i.p.v. huisbezoek

Gelieve zoveel mogelijk zelf langs te komen op raadpleging.  In het kabinet heeft uw huisarts alle materiaal ter beschikking. 

Wanneer kan een huisbezoek?

Huisbezoeken zijn voorbehouden voor minder mobiele of zwaar zieke patiënten.

Hoe kan ik een huisbezoek aanvragen?

Huisbezoeken zijn enkel telefonisch aan te vragen.  Wenst u een huisbezoek aan te vragen voor de dag zelf, gelieve dan te bellen voor 10uur. 

Belangrijk te vermelden

Vermeld bij een huisbezoek steeds :

  • naam en  voornaam  
  • volledige adres
  • reden /probleem

Wenst u een afspraak te maken? Klik dan op de knop hiernaast.